ما را محبوب کنید
دانلود نرم افزار جدید آموزش زبان انگلیسی Casco - جدیدترین نسخه Casco
دانلود رایگان نرم افزار و بازی اندروید
تاریخ : دو شنبه 30 فروردين 1395
نویسنده : علی طهماسب پوریان

دانلود نرم افزار جدید آموزش زبان انگلیسی Casco - جدیدترین نسخه Casco

اپلیکیشن Casco یک برنامه آموزشی زبان انگلیسی می باشد که با شیوه ایی جامع و مدرن سعی در آموزش زبان انگلیسی بصورت کاملا اصولی دارد.

با Casco می توانید مهارت های شنیداری، مکالمه (بصورت هوشمند)، درک لغات و نحوه استفاده در جمله و گرامر خود را در سطوح مقدماتی، متوسط و پیشرفته تقویت نمایید.

برخی از قابلیت های برنامه:

- توضیح گرامر به زبان فارسی برای سطوح مقدماتی و متوسط

- توضیح گرامر به زبان انگلیسی برای سطوح پیشرفته

- مکالمه هوشمند با تلفن و نمایش میزان صحت تلفظ

- ارائه لغات مربوط به هر درس به همراه تلفظ

- امکان تنظیم یادآور برای یادآوری مطالعه و تمرین
 


دانلود با لینک مستقیم     حجم: 11.26 mb


 



موضوعات مرتبط: +نرم افزار ها , آموزش , ,
برچسب‌ها: casco , دانلود نرم افزار casco , نرم افزار آموزش زبان انگلیسی casco , آموزش زبان casco , نرم افزار آموزش زبان , انگلیسی , casco برای اندروید , یادگیری زبان انگلیسی ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
پريسا در تاریخ : 1395/10/15/3 - - گفته است :
سلام نرم افزار casco نرم افزار جالب و بسيار خوبيه دستتون درد نکنه من تا يه قسمتى استفاده کردم ولى بعدش بايد برنامه رو خريدارى مى کردم که هر کارى کردم پيغام خطا ميداد من خيلى علاقمند هستم که از اين برنامه استفاده بهينه رو ببرم اگه امکان داره منو راهنمايي بفرمائيد
09142444018
لطفا منو راهنمايي بفرمائيد
متشکر
قائمى


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


آخرین مطالب

/